Δευτέρα 14 Μαρτίου 2011

Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΓΑΠΗ ....

Ο Ιησούς Χριστός είναι Αγάπη που ταπεινώνεταικαι γίνεται φτωχός και αδύνατος στα μάτια μας για να μας δείξει οτι μας αγαπά όπως είμαστε, χωρίς να κοιτά τις αδυναμίες και τα πάθη μας. Είναι τόσο ταπεινός πού ζητά μόνο ν' αγαπάμε απλά και καρδιακά.



  • Ο Ιησούς Χριστός είναι δίπλα σου και σ' αγαπά!
  • Ο Ιησούς Χριστός είναι μέσα σου και σ' ευλογεί αόρατα με το Άγιον Πνεύμα Του.
  • Ο Ιησούς Χριστός σε κοιτά με δάκρυα στα μάτια και ζητά να τον αγαπήσεις όπως σ' αγαπά. Σε θέλει δικό Του,διότι είσαι δημιούργημά Του και επιθυμεί να σε σώσει με κάθε τρόπο.
  • Ο Ιησούς Χριστός σου φωνάζει να πας κοντά Του για να σου δώσει τη δική Του ειρήνη και τη δική Του Αγάπη.
  • Ο Ιησούς Χριστός σε καλεί να τον αγαπήσεις όπως σ' αγαπά. Η φωνή Του αντηχεί σ' όλον τον κόσμο για μετάνοια του ανθρώπου. Έρχεται με πολλή αγάπη για να ρίξει αγάπη μέσα στην καρδιά σου και να τη μεταβάλει απο άνυδρο σε δροσερό τοπίο και να την αναπαύσει στη γαλήνη της καρδιάς Του.
  • Ο Ιησούς Χριστούς έρχεται κοντά σου για να σε εξαγνίσει και να σε πημμυρίσει με την ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ.
Μπορείς να νοιώσεις πόσο σ'αγαπά!
Μπορείς να αισθανθείς έστω και μία στιγμή την αγάπη του!
Μπορείς να σκεφθείς ότι σ' αγαπά όπως εισαι και επιθυμεί να πάρει τις αμαρτίες σου.
Να σε κάνει καθαρό και αγνό όπως το ολόλευκο περιστέρι. Έρχεται κοντά σου για να διώξει κάθε κακό  από μέσα σου. Προσφέρει το Σταυρό Του για να σε αναστήσει από την αμαρτία έτσι ώστε να ζεις πλέον μέσα στην αιώνια φωτεινή αγάπη Του. 
  Άνοιξε την καρδιά σου και όχι το μυαλό σου για να γνωρίσεις την Αγάπη του Ιησού Χριστού. Αφιέρωσε λίγο χρόνο σπο τη ζωή σου κσι προσευχήσου εγκάρδια, σκέψου τα πάθη του Ιησού Χριστού, πόσο βασανίστηκε απο τους ανθρώπους. Προσευχήσου ήσυχα και με ηρεμία ψυχής. Μην διστάζεις να προσευχηθείς σε ΕΚΕΙΝΟΝ  που έδωσε το αίμα Του για τη σωτηρία του ανθρώπου. Προσευχήσου και μετανόησε για τις αμαρτίες σου.
Προσευχήσου και παρακάλεσέ τον να σε βοηθήσει. Προσευχήσου και μιμήσου τη ζωή Του, όσο μπορείς.
Προσευχήσου απλά και πές Του:


Κύριε μου και Θεέ μου είμαι αμαρτωλός, σώσε με.
Κύριε μου άνοιξε την καρδιά μου,
πλημμύρισέ με, με την ευωδία της αγάπης Σου,
διάλυσε κάθε σκοτάδι από την ψυχή μου,
δώσε μου την ειρήνη Σου,
γέμισε την ψυχή μου
με το Φως της αγιότητός Σου.
Κύριέ μου, απλά σε παρακαλώ
σώσε με από κάθε κακό
και γίνε προστάτης και βοηθός μου,
Κύριε Ιησού Χριστέ ελέησόν με.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

<< Αποφθέγματα >>