Τρίτη 15 Μαρτίου 2011

Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ Σ' ΕΡΩΤΑ: Μ' ΑΓΑΠΑΣ; ΤΙ ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ;

Ο Ιησούς Χριστός σ' ερωτά: Μ' αγαπάς με όλη την καρδιά σου, με όλη την ψυχή σου; Τι θα απαντήσεις;
Μια ψυχή πουτον σκέπτεται συνεχώς θα πει: 




Κύριε, σ' αγαπώ με΄λη την καρδιά μου
που φλέγεται από τη θερμότητα
της θεϊκής αγάπης Σου
και γίνομαι ένα τίποτα μπροστά ση θεία αγάπη Σου
για να σε ελκύσω κοντά μου
με το δόσιμο της ψυχής μου.
Η δική μου αγάπη είναι πάμφτωχη
μπροστά στην πλούσια με έλεος αγάπη Σου
που την προσφέρεις γενναιόδωρα σε μένα.
Κύριε και Θεέ μου, πλημμύρισέ με
από το θεϊκό φως της αγάπης Σου,
για να μην νοιώθω τίποτα από τον εαυτό μου,
παρά μόνο εσένα και τη ζωογόνο αγάπη Σου.
Κυριε Ιησού Χριστέ ζωντάνεψε μέσα μου
την αγάπη Σου με τη φλόγα
του παναγίου Πνεύματος Σου
για να ζω διαρκώς μέσα στο φως
της θεϊκής αγάπης Σου.



Ο Ιησούς Χριστός ειναι μπροστά σου. Σου ζητά να τον πλησιάσεις με απλότητα μικρύ παιδιού. Προσευχήσου στον Ιησού Χριστό. Διώξε κάθε σκέψη απο μέσα σου και κοίταξε τονΙησού Χριστό στα μάτια (βάλε μια εικόνα Του μπροστά σου). Δέξου την ειρήνη Του και θα νοιώσεις την αγάπη Του να σε αγγίζει παντού. Και πές Του αργά και γαλήνια:


Κύριε, Ιησού Χριστέ, ελέησόν με!
Κύριε, Ιησού Χριστέ, ελέησόν με!
Κύριε, Ιησού Χριστέ, ελέησόν με!


Η προσευχή αυτη λέγεται αργά και μέσα απο την καρδιά μας με πόθο αγάπης και λατρείας προς το θείο πρόσωπο Του. Να προφέρονται οι λέξεις με αγάπη, έτσι ώστε να δίνεται όλη η ψυχή μας στην αγάπη του Ιησού Χριστού. Να ζεις αυτές τις λέξεις όσο μπορείς πιο δυνατά μέσα σου χωρίς να υποχωρείς, να τις προφέρεις με μεγαλύτερη δύναμη ψυχής για να ζήσεις την κοινωνία μαζί Του.
Άφησε την καρδιά σου στον Ιησού Χριστό.
Να φθάσεις στο σημείο να μην εννοείς τις λέξεις αλλά να ζεις μόνο την αγάπη του Ιησού Χριστού. 
Τότε η μικρή αυτη προσευχή θα θερμαίνει την λαρδιά σου. Το φως του Θεού θα σε πλημμυρίσει.


Ω! Κύριε, είσαι όλος Φως
πού πλημμυρίζει την ταπεινή ψυχή μου.
Μένω σιωπηλός μπροστά στη θεϊκή αγάπη Σου
και δέομαι να ζω για Σένα
χωρίς να ποθώ τίποτα απότ ον κόσμο.
Ταπεινά σ' αγαπώ!
Απλά σε λατρεύω!
Δόξα σοι ο Θεός!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

<< Αποφθέγματα >>