Σάββατο 2 Αυγούστου 2014

«Ζητώ απ’ όλους να συνέλθετε και ταπεινά να εξομολογείστε»


Από όλους, ζητώ να συνέλθετε. Να μάθετε ταπεινά να εξομολογείστε. Να λέτε τους λογισμούς σας και να τους εξομολογείστε ταπεινά. Σε άνθρωπο που θα δω ζήλια, φθόνο και κακία, αυτόν δεν τον θέλω κοντά Μου. Τον βάζω στην άκρη, έστω και αν λέει ψεύτικα ότι Με ομολογεί. Σ’ αυτόν που θα νιώσω ταπείνωση, μετάνοια και δάκρυα, θα Τον βάζω στην καρδιά Μου, γιατί θα είναι το δικό Μου το παιδί. 


Μην με αποκαλείτε Πατέρα, εάν εσείς δεν νιώθετε, ότι είστε τα παιδιά Μου. Και όταν θα Με λέτε Πατέρα, θέλω να νιώσετε ότι δεν είστε παιδιά Μου στον τεχνικό όρο της λέξης, αλλά στην πραγματική έννοια της καρδιάς. Πολλές φορές λέτε σε κάποιον: «Έλα παιδάκι μου, δώσ’ μου αυτό το πράγμα». Τι νόημα έχει αυτή η λέξη «παιδί μου»; Δεν είναι ψεύτικη; Δεν είναι τεχνικός όρος;
Εγώ όμως θέλω να Με αποκαλείτε με την ίδια λέξη που σας φωνάζει το δικό σας το παιδί. Θέλω να Με φωνάζει το παιδί Μου: «Πατέρα μου! Μαμά μου!» Μπορεί το παιδί σας να φωνάξει τον οποιονδήποτε, πατέρα; Πέστε μου. Πως τότε εσείς τολμάτε να Με φωνάζετε Πατέρα, όταν δεν Με αναγνωρίζετε;
Αλλά Εγώ θέλω να μάθετε, ότι δεν είμαι απλά Πατέρας σας. Είμαι και Μάνα σας! Σαν Μάνα θα Μου μιλάτε. Σαν Μάνα θα κρύβεστε στην αγκαλιά Μου. Σαν Μάνα θα απολαμβάνετε τη στοργή και την τρυφερότητα. Σαν Μάνα Εγώ θα σας σκεπάζω. Σαν Μάνα θα είμαι έτοιμος να σας υπερασπίζομαι, γιατί δεν είμαι απλώς ο Θεός Πατέρας, αλλά είμαι και ο Θεός Μάνα. Γιατί για τον Θεό η μάνα και ο πατέρας είναι το ίδιο πράγμα. Γι’ αυτό, όταν θα Με λέτε «Θεέ της καρδιάς μου», θα Με εννοείτε σαν Μάνα και σαν Πατέρα σας. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

<< Αποφθέγματα >>