Παρασκευή 27 Μαρτίου 2015

Ευχαριστώ Θεέ μου.


Το μυστικό για να κάνεις τον Θεό να σε προσέξει ,είναι να του πεις…… Ευχαριστώ Θεέ μου.
Είναι κάτι που το ακούει τόσο σπάνια, που σίγουρα θα του τραβήξει την προσοχή.
Σε ευχαριστώ.
Σε ευχαριστώ που με άφησες ένα μικρό μέρος του σχεδίου σου να γίνω.
Σε ευχαριστώ που με έμαθες, όσους αγάπη σου ζητούν ,αγάπη να τους δίνω.
Σε ευχαριστώ για την τιμή, στον κόσμο που εσύ έφτιαξες, λίγο και εγώ να μείνω.
Σε ευχαριστώ που με έπλασες και με έμαθες τα βάσανα με την χαρά να σβήνω.
Σε ευχαριστώ γιατί στα δύσκολα η αγάπη σου πάντα ήταν κοντά μου.
Σε ευχαριστώ που ότι με σύνεση και αγάπη ζήτησα τα έκανες δικά μου.
Σε ευχαριστώ Θεέ μου, πλάστη μου, που ζεις και υπάρχεις στην καρδιά μου.
Σε ευχαριστώ για όσα μου χάρισες, πνευματικά παιδιά μου

Πατήρ Ιωάννης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

<< Αποφθέγματα >>